BABE, YOU'RE SOMETHING ELSE

När jag var ute och gick förut märkte jag att nu är hösten verkligen påväg hit. Det låg gula löv överallt på vägarna och det var sådär kyligt att man behövde ha både vantar och halsduk. Vanligtvis brukar jag hata hösten. Jag vill bara gå i ide och vakna upp när det är vår igen, men iår känns det riktigt bra. Det ska bli mysigt med hösten! Jag längtar nästan till alla dedär soliga höstdagarna, jag menar hur fint är det inte ute då? Plus att nu är det inte långt kvar tills jag åker, det är bara lite mer än en månad. Som jag längtar!!

Förövrigt ser mina stortår ut som två golfbollar just nu. Det är resultatet av för många nya skor antar jag. Satan vad ont det gör!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vill man vara fin får man ju lida pin tyvärr. Jag tycker hösten är så underbar!

2010-09-15 @ 11:50:34
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0