SOONER OR LATER WE ALL GO TOGETHER

Måste tacka mina otroligt fina vänner och min underbara pojkvän som höll mitt humör uppe igår. Ni visar verkligen att ni tror på mig och de gör mig så himla glad, ni får mig att inte vilja ge upp. Jag har nog aldrig pluggat så hårt som jag gjorde igår. Jag var riktigt stolt över mig själv när jag gick och la mig igårkväll. Men nu har jag lärt mig de, bestämmer man sig så går de!

Och hur skönt är det inte med långhelg nurå? Det är nog precis vad jag behöver. Just nu är Sofie här och vi har precis varit ute och fotograferat lite, det blev en hel del härliga bilder faktiskt! Ikväll ska vi bara va hemma och ta de lugnt och tjocka oss som vanligt. Imorn ska vi upp tidigt för att träna så de blir ingen sovmorgon för vår del. Pöss!



love you.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilka härliga bilder, hösten är så vacker!

2010-10-07 @ 10:47:29
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0