THE MUSIC'S ON AND I'M DANCING

Pappa kom hem förut och sa att han hade kollat på resor till Mallorca. Vi har egentligen inte planerat att åka utomlands i sommar eftersom vi sparar till en stor resa i höst hela familjen plus att vi var i New York i våras, men jag vet inte om vi klarar av att vara hemma i Sverige hela sommaren. Känns så långtråkigt och man vet aldrig med vädret. Jag vägrar vara hemma en hel regnig sommar, så nu håller jag tummarna för Mallorca och även att det blir en toppensommar här i Sverige!


ganska lockande just nu :)


Kommentarer
Postat av: D

dååå ses vi på mallorca i sommar då kanske , övertala dom att ni ska åka till magaluf !

2010-05-26 @ 22:40:30
Postat av: svar till D

jag tillsammans med mina föräldrar på magaluf, ingen bra idé tror jag tyvärr ;) annars kan jag hänga med dig i din resväska damir! :)

2010-05-26 @ 23:01:43
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: D

hahahah, du skulle ju ha skitkul me dom där! aadå , får du plats då?

2010-05-27 @ 16:51:26
Postat av: svar till D

haha eller hur, jag skulle verkligen få hänga med er ut varje kväll också ;D klart jag får plats! om du har en stor väska :)

2010-05-27 @ 17:21:01
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur att du inte e lika tjock som din kompis, så du får nog plats skaru se :D

2010-05-27 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0