LIFE IS CRAZY SOMETIMES

Jag skulle vilja vara ledig i några dagar till, de här dagarna har gått alldeles för fort tycker jag. Kan det inte bara bli sommarlov snart? Jag längtar sjukt mycket till alla de där härliga varma sommarkvällarna. När man går runt i shorts och linne varje dag och lever på glass och jordgubbar. Hur härligt låter det inte? Sa jag förresten att jag hittade två fyrklöver igår när jag låg ute och solade. Trodde de skulle ge mig dubbel tur men det visade sig vara snarare tvärtom.

Nu blir det filmtime med mammas nybakade bullar. Perfekt söndagskväll! Vi hörs mer imorgon, godnatt ♥ 




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Turen kanske kommer i efterhand så du får tur nästa vecka istället?

2010-05-16 @ 21:51:50
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: killen

aldrig att du hitta två stycken!

2010-05-16 @ 23:01:37
Postat av: Madde

Önskar dig en fin måndag!

2010-05-17 @ 13:14:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0