SHIT DAY

Efter många jobbiga timmar känns det nu skönt att två skolarbeten är klara. Men det gör det ändå inte bättre när jag vet att jag har tre prov framför mig i veckan varav ett är imorn klockan åtta på morgonen när jag egentligen har sovmorgon till elva. Det känns såhääär jäkla bra!! Fyfan jag skulle göra vad som helst för den som orkar plugga åt mig.

Ae jag ska försöka vara lite positiv. Nu förtjänar jag att krypa ner i sängen och kolla på film och äta glass. Hoppas mitt humör vänder uppåt imorn igen! godnatt.



Kommentarer
Postat av: * Em

Godmorgon :) Tack för kommentaren i min blogg :) Hade du en bra måndag?

2010-05-04 @ 11:49:32
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0