NEVER GOOD ENOUGH

Min dag har varit hur härlig som helst! Har suttit ute och njutit i solen näst intill hela dagen. Muntliga provet i Italienska gick väldigt bra så det kändes skönt. Efter en sväng förbi Bosses på hemvägen mötte jag Andreas och Johan på bussen, vi bestämde oss för att åka till t-bryggan och ta årets första dopp. Tyvärr blev det inget bad för varken mig eller Linnea, vi var för mesiga när solen gick i moln men för killarna var det inga problem att hoppa i. Tillbringade resten av eftermiddan nere vid badet med massor härligt folk. En riktigt underbar dag helt enkelt!

bildbomb från idag






Kommentarer
Postat av: carro

munterjök jag var på första kortet då ;) nice pics <3

2010-05-25 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0