IF YOU NEVER TRY, YOU'LL NEVER KNOW

Tog precis en lång dusch efter att ha varit ute och gått i nästan två timmar. Det var riktigt skönt men nu är jag helt slut i kroppen. Jag tänkte snart laga lite mat för jag är vrålhungrig, sen blir det några timmar med min kära historiabok, bläää.

Nu är det iallafall ordning och reda i mitt rum kan jag lova. Har slängt tre stora kassar med kläder och nu ligger allt fint och prydligt i garderoberna och lådorna. Så nu får det plats massor nya kläder, hur bra är inte de? ;)  


blondie

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja man blir ju psykiskt störd om man inte köper något när man är där inte . kan inte sluta tänka på kläderna då ju ;)

2010-05-26 @ 19:43:30
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0