tick tock on the clock

Idag fick jag äntligen träffa mina saknade Sofie igen. Vi var och åt på stan innan vi gick och tränade (innebär att vi tog bussen en station till simhallen). Vi hade så sjukt mycket att prata om så vips hade vi simmat i nästan en timme. Kroppen var helt slut efteråt men det var ändå skönt. Vi satt en lång stund i bastun och bara kopplade av och fortsatte prata om livet innan vi åkte hem. En toppen eftermiddag helt enkelt! Vi han tyvärr aldrig åka och titta på hennes lägenhet som hon flyttar till om en månad, så det spar vi till en annan dag. Jag kommer bo hos henne förjämnan då. haha

jag älskar dig stumpan.



Kommentarer
Postat av: sofie

eyy , beeest äru hjärtat:)

2010-03-03 @ 20:34:10
Postat av: erican

Tack hörru! Leggingsen är från vårt kära bikbok. Jag tror de finns i stan! :)

2010-03-03 @ 21:15:21
URL: http://ericaageras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0