I can't find another you

Jag blev överlycklig idag när min historialärare sa att provet imorn är inställd för hon skulle iväg på kurs. Det gjorde verkligen hela min dag eftersom jag gått och oroat mig över det där jäkla provet länge nu. En annan bra grej idag är att italienskaprovet imorse kändes som det gick riktigt bra. Nu håller jag bara tummarna för att min känsla stämmer. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Carro tipsade mig om filmen "The Ugly Truth" så den funderar jag på att se.  puss

jag saknar new york galet mycket!!  

Kommentarer
Postat av: Gabbsan

Sjukt klockren film, carro kan tipsa hon! ;)

2010-03-24 @ 20:38:07
Postat av: becca

hehe gillar tjejen i röd jacka som drömmer sig bort i bild nr2 :P

2010-03-24 @ 23:35:49
URL: http://rebeccakohlmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0