one love




Efter skolan idag mötte jag upp Lovisa på stan så satte vi oss på Espresso House och fikade i över tre timmar. Det var jättekul att träffa dig igen och det var skönt att få prata av sig lite. När jag kom hem hade pappa lagat middag så nu är jag proppmätt. Jag tänkte koppla av i några minuter nu innan jag sätter igång med hårdplugg resten av kvällen. Naturkunskapsprov imorn och jag som är så himla bra på de...hmm. Men jag överlever nog ska ni se. Jag kan ju iallafall trösta mig med att det är fredag imorn och lite helg skadar ju aldrig. 

Jag ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen denna vecka, men jag har varit ganska upptagen så jag har inte hunnit helt enkelt. Ska se till att det blir en förbättring nu i helgen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0