put my glasses on I'm out the door I'm gonna hit this city

Min dag har varit jättehärlig! På matten fick vi tillbaka våra prov och jag fick VG, är fan fortfarande i chocktillstånd. Jag suger i matte och hade inte pluggat någonting alls till provet, då förstår ni varför jag blev så glad. Men dagens händelse var när Stas kommer in i klassrummet och skriker "JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR!!" och hela klassen applåderade. Så himla kul för honom! Nu ska jag ut och njuta i solen innan jag fortsätter det eviga pluggandet. puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag undrar bara, är inte du vän med miriam längre ?

2010-04-04 @ 19:51:37
Postat av: svar till anonym

jo jag och Miriam är vänner, bara på en annan nivå än innan :)

2010-04-04 @ 20:42:18
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0