back to the start



Idag åkte mina nya rosa godingar på. Tänkte först inte på att de faktiskt matchar Love pink linnet. Blev störtkär i linnet när jag såg det inne på Victoria Secret i New York. Så jag tvingade min syster att köpa de och självklart snor jag de när hon ligger och sover på morgonen.

Nu är jag iallafall hemma efter en jättehärlig dag. Efter skolan gick jag, Alex, Karro och Carro och köpte glass och stod ute i solen och njöt! Snäll som jag är bjöd jag Carro på glass eftersom hon fyller år idag. Nu ska jag laga mat och sen hoppa in i duchen så jag blir av med trasslet. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara s

läckert! :)

2010-03-15 @ 18:16:22
Postat av: jea

Snyggt att det matchade :)

2010-03-16 @ 10:47:53
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0