I KEEP YOU WITH ME IN MY HEART

Spenderade både gårkvällen och idag med Sofie. Vi tog en rejäl sovmorgon imorse efter att vi vaknat vid tio och det var moln på hela himlen. Vi som hade hoppats på att kunna ligga ute i solen hela dagen, istället blev det en shoppingdag. Men det var inte helt fel det heller, vi båda fyndade massor. Jag hittade blandannat en klänning och ett par skor till midsommar och lite annat smått och gott. Nu är det dock ganska tomt på kontot igen men det var det värt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och pappsen laga middag. puss!




Är helt kär! Klänningen är från BikBok och skorna från märket Catwalk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, nu vet jag vem som kommer att vara snyggast på midsommar! <3

2010-06-21 @ 21:57:50
Postat av: svar till anonym

haha jasså, är de du som inte lär dig skriva in ditt namn Carro? ;)

2010-06-22 @ 01:52:42
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: maaggiiiee

ne det var jag denna gång ;)

2010-06-29 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0