you got me now



dagens shopping: skjorta, ring, örhängen + två bastoppar

Det känns som om jag håller på att åka på en rejäl förkylning. Huvudet dunkar, näsan rinner och kroppen är seg. Men jag hoppas att det bara är biverkningar från helgen haha. Som tur är har jag sovmorgon till halv elva imorn och sen slutar jag efter en lektion. Måste dock stanna kvar i skolan i några timmar för att senare ha utvecklingssamtal. Ush jag hatar verkligen de, är jättenervös innan varje gång men sen är det snabbt avklarat. Ska bli skönt att veta hur jag ligger till med betygen, det har jag ingen aning om. Aja nu kommer snart min syster hem och då blir det myskväll och tjejsnack. ♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Snygg skjorta! du klär dig alltid snyggt!:)

2010-02-15 @ 20:31:16
Postat av: svar till Martin

tack! I like it very mucho :) haha

2010-02-15 @ 21:14:22
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0