hemma i Sverige

Jag sov inte en blund på planet hem så jag var riktigt jäkla trött när vi kom till Linköping tidigare idag. Jag kröp ner i min säng det första jag gjorde och somnade på direkten och sov i några timmar. Så nu lär jag vara pigg hela natten, mindre kul.

Eftersom att resan var en överraskning från mina föräldrar så hade jag ingen aning om vart vi skulle åka. Toves och min sista gissning var att vi skulle hälsa på släkten i Norge men istället åkte vi till New York och gick på Black Eyed Peas konstert. Det är ganska stor skillnad om man säger så haha. Mamma och pappa berättade inte förens på morgonen innan flyget att vi skulle till New York men jag trodde inte på dem och började skratta men sen insåg jag att det faktiskt var sant. Ni förstår inte hur lycklig jag var just då!

Vi har verkligen haft en underbar resa men det var ändå skönt att komma hem igen. Även om det fortfarande är istid här hemma i Sverige så är det här jag trivs som bäst. Här är några bilder från resan. puss!


















Kommentarer
Postat av: melissa

bor du i NY ?

2010-02-28 @ 17:01:16
Postat av: svar till melissa

haha nej jag bor i Sverige :) vi reste bara dit en vecka.

2010-02-28 @ 17:28:58
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0