packningen är i full gång



Mamma kom in i mitt rum nyss och tittade på min klädhög på golvet och frågade "Oj hur länge har du tänkt att vara borta?". Hellre att man har med sig för mycket en för lite, right? Fast jag brukar vara expert på att ta med mig alldeles för mycket kläder som jag aldrig använder sen. Jag hoppas att vi åker nånstans där det är bra shopping så jag kan köpa med mig lite snygga vårkläder hem, de skulle inte vara helt fel. Nu ska jag försöka trycka ner allt i min resväska. Önska mig lycka till! haha


Kommentarer
Postat av: carrs

ae ska du till varmare breddgrader blir jag riktigt aviiss! ;) ( men ha det så bra, hihi)

2010-02-20 @ 17:13:29
URL: http://flowerbombs.se
Postat av: emma

ja precis! :D

hihi jag brukar också alltid packa lite väl mkt ;D

men trevlig resa vart du nu ska! :D

2010-02-20 @ 19:17:54
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0