tonight is gonna be a good night

Mina foraldrar slutar aldrig att overaska! Vi skulle inte alls ata middag med nagra vanner ikvall utan nagot tusen ganger battre. Namligen Black Eyed Peas konsert har i New York! Artister som Ludacris, LMFAO, David Guetta var ocksa dar. Det kandes inte alls som en konsert utan mer som en stor fest for alla stod upp och dansa och det var varldens drag. Aaaah jag ar sa himla glad just nu! Det var sa grymt javla bra alltihopa. Bilder och filmer kommer troligtvis nar jag ar tillbaka hemma i Sverige igen. Nu ska jag sova sa jag ar pigg till imorn nar vi ska till upp i Empire State Building och sen shoppa loss! 

Hoppas ni sover sa gott Sverige!  kisses


Kommentarer
Postat av: Roy

Alltså screeew eeeer

2010-02-25 @ 13:53:21
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe ja min mamma jobbar här nu i new york så den här resan var för att hälsa på mamma och jag har även kollat på privat skolor och så :)

Så i sommar ska jag flytta hit ett år och gå på high school ;)

Ja visst är det så! sjuukt jävla häftig stad

puss:)

2010-02-25 @ 15:04:21
Postat av: Anonym

Inte alls avis!! Hoppas ni har det galet underbart, tvivlar inte en sekund på det :) Tips på reststaurang är buddacan i soho , där satc filmens förlovningsiddag är inspelad, you Will Love it!

2010-02-25 @ 15:18:27
Postat av: svar till Gabbsan

Vi har det toppen har! Oh tack for tipset! Vi ska dit idag igen sa da kan vi testa den resturangen :) Hoppas ni har den bra hemma i Linkan, halsa tjejern! :D puss

2010-02-25 @ 16:48:43
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: frida

fyy fan vad jag är avis på dig Felicia!!

Hoppas du har det hur underbart som helst:)

2010-02-25 @ 21:49:09
URL: http://friidaajacobsson.blogg.se/
Postat av: louise

Mamma jobbar på Ericsson så hon har fått ett kontrakt på två år här :)

Jaa det ska verkligen bli gryymt roligt! :D

fan va kul med black eyed peas konserten! den va skapligt bra va?:O

puss!

2010-02-26 @ 01:03:11
URL: http://louiissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0