onsdag

Nu är jag hemma efter en riktigt skön dag. Vi hade bara två lektioner imorse och sen åkte halva klassen till simhallen på idrotten. Efter en halvtimmes simmande var vi klara och eftersom lektionerna efter lunch var inställda så kunde vi stanna kvar hur länge vi ville. Blev en hel del åkande och tävlande i rutschkanorna och sen avkoppling i bastun. En perfekt eftermiddag för att orka med att plugga. Men först ska jag och Tove titta på film, Law abiding citizen heter den. Har hört att den ska vara bra så jag hoppas på de. Hörs mer ikväll! ♥


bild från några veckor sen


Kommentarer
Postat av: S

jag måste bara få säga detta: DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

2010-02-10 @ 15:36:10
Postat av: svar till S

haha tackar tackar :D

2010-02-10 @ 16:08:31
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Martin

Håller med S!!! Va filmen bra?:)

2010-02-10 @ 20:07:03
Postat av: svar till Martin

Då säger jag väl tack till dig me :) filmen fungerade tyvärr inte så jag fick ladda ner den på nytt, så nu ska jag äntligen se den. Kan säga imorn om det var bra eller inte :)

2010-02-10 @ 20:56:20
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0