miss the sound of your voice








bilder från igårkväll

Vi satt på Steves i nästan tre timmar igår och det var riktigt trevligt! Jag är fortfarande mätt för jag åt så mycket. Lite senare på kvällen ville tjejerna dra vidare på fest men trött som jag var orkade jag inte följa med så jag tog bussen hem till Niklas istället. Efter att ha blivit förföljd av en man och gått vilse i 40 minuter kom jag iallafall hem till Niklas där även Max och Albin var. Vi lyssnade på musik och bara pratade tills klockan blev mycket så pappa fick komma och hämta mig. När jag kom hem somnade jag på en halv sekund tror jag och idag tog jag en rejäl sovmorgon.  Skööönt!

Kommentarer
Postat av: anna

puss på er tjejer! super mysig kväll! <3

2010-02-06 @ 18:23:49
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0