23 februari



Jag alskar livet har i New York! Trevliga manniskor, gula taxibilar, hotellfrukost, Starbucks, bra shopping, hissmusik, behover jag ens fortsatta? Jag har bestamt mig att jag ska flytta hit nagon gang i mitt liv.

Vi kom hit igar under eftermiddagen, akte da taxi till hotellet med varldens roligaste taxichauffor. Vi bor pa hotell Radisson en bit ifran Times Square sa vi har nara till allt. Idag har vi haft en lugn shoppingdag, det finns sa himla manga bra affarer har. Har aven traffat pa nagra bekanta under dagen, blandannat Ludvig fran min klass som tydligen ocksa ar har under lovet. Nu ska jag snart ta ett varmt bad och sen krypa ner i sangen och glo pa tv tills jag somnar. Ar sa grymt trott efter den langa flygningen. Imorn ska vi aka och titta pa frihetsgudinnan och sen vidare till Soho, det ar ett maste under denna resa. Kanske blir mer uppdatering och bilder imorn. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Jag åker hem på lördag tror jag :) haha

hur länge stannar du här då?

Jaaa victoria secret är så jäkla bra, kärlek till det :D

sjukt jobbigt att det regnade idag btw, hehe :P

puss!

2010-02-24 @ 05:00:22
URL: http://louiissee.blogg.se/
Postat av: emma

Nej men guud vad kul! :D

Ha det kanon där nu då! :D

2010-02-24 @ 20:42:03
URL: http://heytheree.blogg.se/
Postat av: louise

Jaså gör ni :D

Ja fyfan va kul det skulle va! Jag flyttar ju hit i sommar så om jag trvis här så ska jag flytta hit efter studenten hade jag tänkt, det är ju så jäkla kul att bo där det händer saker hela tiden.

puss!

2010-02-24 @ 23:55:51
URL: http://louiissee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0