ANDRA ADVENT

Jag blev väldigt glad imorse när pappa kom in o väckte mig vid ett. Vanligtvis hade jag blivit skitsur för att jag inte får sova längre men nu blev jag överlycklig av att se pappa i dörröppningen. Han har nämligen varit i australien i två veckor och jag visste inte riktigt när han skulle komma hem. Så det var en perfekt överraskning att vakna till. 

Pappa köper alltid med sig någonting hem till mig och min syster när han har varit ute och rest och idag fick jag den underbara Viktor & Rolf parfymen Flowerbomb. Love it! ♥

 


Kommentarer
Postat av: anna

åhh, älskar den! bara fasar för när dagen kommer och min är slut... läskig tanke!

2010-12-05 @ 19:34:34
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0