WHO AM I TO SAY YOU NEED ME

Det har varit en väldigt händelserik dag idag. Oturen har hängt med mig hela dagen. Det började med att jag halka imorse och sträckte högra skinkan, haha och det gör ont som fan! På idrotten snubbla Philip in i väggen och bröt nyckelbenet stackarn. Påväg hem från skolan höll bussen på att krocka med en annan buss men vi sladda upp på trottoaren som tur var. Så för att inte orsaka mer otur idag är det nog bäst att jag stannar hemma ikväll. Mamma o jag är lite sugna på thaimat så vi funderar på att beställa hem mat o ligga i tvsoffan hela kvällen. Sounds good to me!


Forgiveness and friendship is two of the most important things in the whole world. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0