I KNOW I HURT YOU, BUT DON’T BLAME ME TO MUCH

Det blev en "avskedsfika" med mina töser idag efter skolan. Sofie den jäveln drar iväg till Thailand imornbitti och Lovisa åker också iväg till värmen om några dagar. Usch vad avundsjuk jag blir på dem!! Även om jag var i paradiset i tre veckor så får jag aldrig nog av sol och värme. Men nu ser jag faktiskt fram emot en gammal hederlig julafton med Kalle Anka på tv och klappar under granen och förhoppningsvis massor med snö!


Jag får en klump i magen av att titta på alla underbara bilder från Raro, jag vill tillbaka nuuu!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Bilden är jävligt vacker !

2010-12-15 @ 15:06:00
URL: http://rebeccakohlmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0