TWO HEARTS BEATS AS ONE

Jag har haft en toppenhelg i Uppsala! I fredags var vi på julfest med Emils klass och det var en riktigt rolig och galen kväll kan jag lova! I lördags var vi båda ganska sega så vi var bara hemma och tog det lugnt hela dagen och på kvällen gick vi på bio och såg Due Date och den kan jag verkligen rekommendera att ni ska se. Igår tog vi en rejäl sovmorgon och låg o myste hela dagen innan jag fick stressa iväg för att inte missa tåget hem på kvällen.

Nu är det bara att ladda inför den sista veckan innan jullovet, två prov kvar sen ska jag njuta för fullt av ledigheten i tre veckor!




Kommentarer
Postat av: emma

hej undrar vart du köpt din sjukt snygga ring? :)

2010-12-21 @ 20:14:11
Postat av: svar till emma

Jag köpte den i L.A nu i höstas :)

2010-12-22 @ 00:57:39
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0