TIDSFÖRDRIV

mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Absolut!

Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte vad de var 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja :D

Dog någon som stod dig nära?
nej som tur är!

Vilka länder besökte du?
USA, England, Rarotonga, Danmark


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

ja

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
många men framförallt 4 november

Vad var din största framgång 2010?
skolan

Största misstaget?
hmm ingen aning faktiskt

Har du varit sjuk eller skadat dig?
är typ alltid sjuk till och från 

Bästa köpet?
min samsung ♥

Vad spenderade du mest pengar på?
shopping i L.A skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
det är mycket som har gjort mig glad i år, dels alla härliga människor jag träffat och även allt roligt jag hunnit med!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
ojoj svår fråga, men hoffmaestro kommer nog påminna mig väldigt mycket om 2010

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag är alltid glad!

Vad önskar du att du gjort mer?
tränat!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte  

Var tillbringade du julen?
hemma i sängen

Blev du kär i år?

JA!


Hur många one night stands?

one

Favoritprogram på TV?
finns många

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata och hata vet jag inte riktigt men tycker mindre om vissa personer

Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson böckerna

Största musikaliska upptäckten?

Olle Hedberg

Något du önskade dig och fick?
en resa till paradiset

Något du önskade dig men inte fick?
en ny systemis


Årets bästa film?
Inception kanske


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var ute och åt med familjen och blev sedan överraskad av mina tjejer!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
finns det säkert men kan inte komma på något, det här året har varit toppen!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
väldigt blandad

Vad fick dig att må bra?
massor

Vilken kändis var du mest sugen på?
måste nog säga Olle Hedberg igen

De bästa nya människorna du träffade?
har lärt känna massor nya människor i år men min favorit är helt klart Emil ♥



Snodde listan av Kågemyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0