SJUKSTUGA

Usch vilken hemskt julafton det var i år. Det var sjukstuga hela dagen hemma hos oss. Jag vaknade mitt i natten och kände i hela kroppen att något var fel och självklart var både jag och mamma magsjuka så vi spenderade mestadels av dagen inne på toan eller i sängen. Jag orkade varken äta den goda julmaten eller kolla på Kalle Anka. Pappa och Tove har precis börjat bli friska efter att ha varit magsjuka nu i veckan. Piggast av oss alla var min farmor som är över 90 år. Vilken underbar julafton vi hade va?

Som tur är mår jag lite bättre idag, men febern är fortfarande kvar och jag har sån jäkla kramp i magen. Men idag orkar jag iallafall stå på benen och jag har fått i mig lite fil och te. Plus att jag har mina julklappar att se fram emot idag. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag blir frisk snart. Jag hoppas verkligen att eran jul var lite bättre än min! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0