I BELONG TO YOU

Nu är det ordning och reda i mitt rum ska ni veta. Jag har städat och fixat hela eftermiddan så nu är det rent o fräscht! Inga klädhögar på golvet o inga slängda grejer överallt i rummet. Bra jobbat!

Vad har jag gjort annars idag då, jag började med att ha två timmar frisör imorse som IV-val. Det var sjukt roligt och jag tror de här veckorna kommer bli riktigt skoj. Idag fick Emma vara min modell så jag tvätta och styla hennes hår hur jag ville vilket var väldigt kul! På lunchen drog jag och nåra tjejer i klassen ner till stan och åt oss proppmätta på Ghingis. Jag lär nog inte behöva mat igen på några dagar så mycket som jag åt. Ne nu blir det te och lite plugg. puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0