HIGH ON LIFE

Ännu en mysdag hemma med filmtittande och en massa te. Sitter och drömmer mig bort från kalla och tråkiga Sverige. Jag kan inte fatta att det snart bara är två månader kvar tills vi åker till USA och Rarotonga hela familjen. Jag längtar som jag vet inte vad! Jag har tröttnat på Sverige nu, jag vill ha sol och värme. Det ska bli riktigt kul att hälsa på Emelie i LA också. Hoppas bara tiden går fort!!

Ae nu blire pizza och I skuggan av värmen, grymt bra film! Jag kan fan inte få nog av Joel Kinnaman, Puss på er! 
 


Rarotonga/ Cook Islands


Kommentarer
Postat av: vendela

det ser ju skaaapligt fint ut fellan! ;)

2010-08-04 @ 16:19:53
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0