CAMP KLAAR

Sitter här nyduschad med en kopp te och njuter av att äntligen få känna mig ren och fräsch igen. Tänker tillbaka på de senaste dagarna och kan inte låta bli att le, eller skratta rättare sagt. Fyfan vilka roliga och galna dagar vi har haft på Emmaboda! Jag skulle lätt kunnat stanna kvar i ett par dagar till. Jag saknar redan känslan av att stå och skrika med till Hoffmaestro innan man riktigt vaknat på morgonen, att äta thaimat ungefär tre gånger per dag, kissa i skogen, dansa loss till Johnossi, träffa massa störda människor och lyssna på jävla techno fram till klockan fem på morgonen. Tur som jag har så bodde jag med världens härligaste människor, helt klart! Camp Klaar for life! 














Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfaaaaaan vad jag vill tillbaka!:o camp klaar<3

2010-08-02 @ 12:43:03
URL: http://linnkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0