look through my eyes

Jag hade en jättemysig kväll igår med mina pinglor. Vi började kvällen hemma hos Lovisa med vattenpipa och chill sen ringde vi Patrik och Fredrik och tvingade dem att skjutsa in oss till stan. Vi kollade på film halva natten innan vi somnade allihopa i en hög i Sofies säng, lagom trångt och varmt haha.

Nu sitter jag och pratar med Carro som äntligen är hemma igen. Den jäveln har varit i Egypten hela lovet och jag är inte ett dugg avundsjuk... nejnej. Jag saknar dig gumman!






klockren tisha!

Kommentarer
Postat av: kaaaryyy

för ynka 20 spänn är stjärten din, han gör allt förutom att kyssa på munnen.



MEN du får fråga Alice först ;)

2010-04-09 @ 16:08:31
URL: http://karolinaodensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0