don't stop believin'

Nu sitter jag på bussen påväg hem till kära Linkan igen. Det är alltid lika tråkigt att lämna Jönköping och säga hejdå till Fanny men denna gången bestämde vi att vi ska ses så snart som möjligt igen. De här tre dagarna tillsammans har varit superhärliga! Igår var vi på stan och shoppade ett tag innan vi åkte hem till David och lagade mat, vi var riktiga mästerkockar måste jag säga. På kvällen var vi också hemma hos David med några av hans kompisar och bara tog det lugnt. Imorse sov vi rätt länge för det blev ganska så sent inatt. Då tog vi en promenad hem till Hanna där de andra tjejerna också var för att fira Issa lite som fyllde år igår. Det bjöds på jättegod brunch så vi var proppmätta när vi gick därifrån. Resten av dagen har vi inte gjort mycket, gått ut med hunden och legat i sängen och degat. När jag kommer hem senare ska jag iväg och träffa tjejerna, vi får se vad vi hittar på då. puss!

 Tack för underbara dagar! Jag älskar dig ♥
 




Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: skönt att höra =)

Här är det bara super =)



Kram Savefors♥

2010-04-08 @ 12:18:11
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0