SO DO YOU


jag magda carro                                                                            carro & daniel

Idag efter skolan blev det premiär på Bosses Glassbar som sagt. Vaniljglass och melonsorbet fick det bli för min del, supergott! Carro och jag gick även en runda på stan och fyndade lite, visar i ett senare inlägg vad jag köpte. Efter stan tog jag bussen hem till Linnea där har jag tillbringat resten av dagen. Jag vet att jag egentligen borde vara hemma och plugga men i det här fina vädret vägrar jag sitta inne. puss!



Kommentarer
Postat av: Danne

haha sicket smile man fick till då :P hela munnen full med banan! :D

2010-04-13 @ 21:53:45
Postat av: svar till Danne

Jag fattar fortfarande inte hur du fick i dig hela glassjäveln :) haha!

2010-04-13 @ 22:03:02
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0