I love you

Nu är jag i underbara Jönköping. Hela bussresan hit var jag bombsäker på att det var Joel Kinnaman som satt snett brevid mig. Jag satt och glodde som en idiot hela vägen men blev riktigt besviken när vi gick av bussen och hans kompisar utanför säger "Ameen tjena Niklas!". Jag som var så säker på att det var snyggingen Joel. Nu undrar han säkert vem idiotbruden som inte kunde sluta stirra var, höhö känner mig skyldig.  

Nu har Fanny tvingat mig att se på skräckfilm även om hon vet att jag HATAR skräckfilmer. Hide and seek heter den, någon som sett den? Jag är fasen redan rädd och vi har inte satt igång filmen än.


gammal bild på mig och älsklingen

Kommentarer
Postat av: Savefors♥



Allt bra med dej idag?



Kram Savefors♥

2010-04-06 @ 13:30:31
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0