EVERYTHING IS NOTHING WITHOUT YOU

Hallå där! Som ni ser har jag ändrat om här i bloggen.... igen. Jag tröttnar så fort på min design så nu var det dags att göra om igen. Nu får vi se hur länge jag kan hålla mig denna gång.

Idag har jag varit på bra humör trots att vi hade två prov. Engelska nationella gick väl okej och matteprovet var jag klar med efter bara tjugo minuter men det kändes ändå som om det gick bra så nu håller jag tummarna. Jag har även hunnit läsa nästan alla sidor i svenskan till på fredag och nu ska jag kolla på Troja. Jag skulle lära mig mycket genom att kolla på den filmen tipsade Carro om. Så jag laddar upp med popcornskålen och lägger mig nu och tittar på film. pöss!




Kommentarer
Postat av: carro

ah nu såg vad du mena , nie ride ;) gillar nya headern hööru , hoppas du gillar troja nu !:)

2010-04-28 @ 21:47:31
URL: http://carrosj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0